Firma PROXIM uspěla v prestižní soutěži Equa bank Rodinná firma roku 2017 hned dvakrát. Získala cenu veřejnosti a v hodnocení odborné poroty obsadila 3. místo v kategorii malých firem.

Výsledky soutěže, kterou pořádá Asociace malých a středních podniků ČR, byly vyhlášeny na Dni podnikatelů 3.10.2017 v pražském hotelu Ambassador. Obstát v konkurenci 120 firem, které byly celkem přihlášeny do soutěže, považujeme za ohromný úspěch pro naši firmu. Bereme to jako ohodnocení naší práce za uplynulých 25 let, ale zároveň jako závazek, abychom naše služby a výrobky neustále zlepšovali. Uděláme vše pro to, abychom důvěru všech, co nás v soutěži podporovali, nezklamali.   Kompletní výsledky naleznete zde: http://www.businessinfo.cz/…/nejlepsi-rodinne-firmy-roku-20… O naší firmě se píše tady: http://www.businessinfo.cz/…/s-bazenovou-chemii-udelal-pard… Kompletní fotogalerie  

Nakupte v našem e-shopu

V našem e-shopu najdete veškeré naše produkty.

Přejít do obchodu

Vybírejte z více než 250 prodejců po celé ČR

Najděte svého nejbližšího prodejce produktů značky PROXIM. Po celé ČR nás ve svých prodejnách nabízí již více než 250 prodejců.

Zjistit více

Staňte se certifikovaným prodejcem

S osvědčením Certifikovaný Prodejce PROXIM získejte naší obchodní a marketingovou podporu, slevy a bonusy.

Zjistit více

OPPIK – program Marketing

Název projektu: PODPORA EXPORTU PROXIM S.R.O.
Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/16_047/0007572

Název projektu: PODPORA EXPORTU PROXIM S.R.O. 2019-2020
Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0013215

Díky projektu firma PROXIM s.r.o. prezentuje své výrobky a služby na zahraničních veletrzích v Kolíně nad Rýnem, Moskvě a Stuttgartu.

Proxim – vzdělávání pro zaměstnance / Poskytovatel dotace: MPSV ČR

Financování: ESF – Operační program ZAMĚSTNANOST • Doba trvání: listopad 2019 až duben 2022 • Registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0011787. Stručný popis: Projekt umožní realizovat firemní vzdělávání pro zaměstnance firmy PROXIM s.r.o. Za účelem identifikace konkrétních vzdělávacích kurzů vhodných pro zaměstnance byla ve společnosti realizována analýza vzdělávacích potřeb. Projekt cílí především na rozvoj pracovních znalostí, dovedností a kompetencí potřebných pro kvalitní výkon práce v naší firmě. Klíčové aktivity: Obecné IT • Měkké a manažerské dovednosti • Interní lektor