Jednoduchá pravidla soutěže.

Posílejte do 30. dubna 2012 fotografie svých bazénů, přírodních jezírek či jiných rodinných, nebo zahradních vodních nádrží a máte šanci, že bude právě vaše koupání vybráno jako kulisa pro natáčení pořadu Receptář Prima nápadů, které proběhne v květnu 2012.

Fotografie můžete posílat jak prostřednictvím Facebooku, nebo přímo na mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. // , vždy uveďte předmět: SOUTĚŽ a nezapomeňte napsat vaše jméno a kontakt na vás, abychom vás mohli informovat v případě výhry.

Staňte se fanoušky na Facebooku a získávejte více informací a buďte také průběžně informováni o průběhu soutěže.

Přejeme hodně štěstí v soutěži. Váš Dr. Vodička

(Výherce vyhlásíme 4.5.2012)

Nakupte v našem e-shopu

V našem e-shopu najdete veškeré naše produkty.

Přejít do obchodu

Vybírejte z více než 250 prodejců po celé ČR

Najděte svého nejbližšího prodejce produktů značky PROXIM. Po celé ČR nás ve svých prodejnách nabízí již více než 250 prodejců.

Zjistit více

Staňte se certifikovaným prodejcem

S osvědčením Certifikovaný Prodejce PROXIM získejte naší obchodní a marketingovou podporu, slevy a bonusy.

Zjistit více

OPPIK – program Marketing

Název projektu: PODPORA EXPORTU PROXIM S.R.O.
Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/16_047/0007572

Název projektu: PODPORA EXPORTU PROXIM S.R.O. 2019-2020
Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0013215

Díky projektu firma PROXIM s.r.o. prezentuje své výrobky a služby na zahraničních veletrzích v Kolíně nad Rýnem, Moskvě a Stuttgartu.

Proxim – vzdělávání pro zaměstnance / Poskytovatel dotace: MPSV ČR

Financování: ESF – Operační program ZAMĚSTNANOST • Doba trvání: listopad 2019 až duben 2022 • Registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0011787. Stručný popis: Projekt umožní realizovat firemní vzdělávání pro zaměstnance firmy PROXIM s.r.o. Za účelem identifikace konkrétních vzdělávacích kurzů vhodných pro zaměstnance byla ve společnosti realizována analýza vzdělávacích potřeb. Projekt cílí především na rozvoj pracovních znalostí, dovedností a kompetencí potřebných pro kvalitní výkon práce v naší firmě. Klíčové aktivity: Obecné IT • Měkké a manažerské dovednosti • Interní lektor